۶ راه فوق العاده برای تولید محتوا به صورت سریع و پول ساز
خرداد ۲۶, ۱۳۹۸
ارسال شده توسط admin
549 بازدید
۶ راه فوق العاده برای تولید محتوا به صورت سریع و پول ساز
اگر شما صاحب یک کسب و کار آنلاین هستید یا قصد پیوستن به این دسته را دارید، بهتر است بدانید که تولید محتوای سریع و کاربر پسند میتواند عامل مهمی در موفقیت شما باشد. در حقیقت تولید محتوا به اندازه ای مهم است که تعداد بسیار زیادی از تجارتهای آنلاین، آن را در دستور کار کمپینهای بازاریابی خود قرار دادهاند.
مخاطب نیاز به اطلاعات دارد. او خواهان محتوایی است که به مشکلات و سوالاتش مربوط باشد و آنها را به سادگی برطرف کند. اگر کاربر وب سایت شما نتواند به آسانی به مقصود خود برسد، ممکن است دیگر به سایت شما بازنگردد. پس محتوایی را به وی ارائه دهید که به شما علاقهمند شود نه اینکه صرفا یک کلیک اضافه برایش باشد.
فرایند جذب مشتری با تولید محتوا، راه دور و درازی در پیش دارد. تیم های موفق در این زمینه انتظار افزایش یک شبه ترافیک برای وب سایت خود را ندارند. اما وقتی تولید محتوای سریع و مناسب انجام دهید، تاثیر آن بر کسب و کار خود را خواهید دید. سوال مهمی که ایجاد میشود این است که چگونه کمیت و کیفیت را در کنار هم داشته باشیم و علاوه بر تولید محتوای سریع، کیفیت مناسبی نیز ارائه دهیم؟
فرمول دقیق و مشخصی برای تولید محتوای سریع و مفید وجود ندارد. اما با رعایت برخی از نکات میتوان محتوای منسجم و کاربر پسندی تولید کرد. با ما همراه باشید تا روشهای تولید محتوای سریع تر را بشناسید و در پروژه خود آنها را به کار بگیرید.
تولید محتوای سریع چگونه باید انجام بگیرد؟
۱- برای خود یک استراتژی جذاب تعیین کنید
بنجامین فرانکلین در یکی از سخنان خود گفتهاست: “ با ناتوانی در آماده سازی، شما در حال آماده شدن برای شکست هستید.”این سخن در تمام جنبههای بازاریابی صحیح است و تولید محتوا هم یکی از اصلی ترین آنها است.
بنابراین پیش از اینکه مقاله خود را بنویسید یا ویدئویی تولید کنید و یا حتی پادکستی ضبط کنید، باید خود را آماده کنید که قرار است برای چه کسی بنویسید و مخاطب خود را به درستی بشناسید. حتی بهتر است روشن کنید که او چگونه علاقه دارد به محتوا دسترسی پیدا کند.
تولید محتوای سریع برای اشخاصی که روی آنها شناخت دارید و نیازهایشان را میدانید آسانتر است. پس یک استراتژی برای خود تعیین کنید و به موارد زیر فکر کنید تا جزئیات را به راحتی به دست آورید. اینگونه از اتلاف وقت هم جلوگیری میکنید.
ماهیت مطلبی که قصد انتقال آن را دارید چیست؟
مخاطب خود را شناسایی کنید و ادبیات محتوای خود را نیز مشخص کنید.
بهترین راه برای ارائه محتوا به مخاطب مورد نظرتان کدام است؟
۲- برای یک ماه خود برنامه ریزی دقیقی کنید
بسیاری از اشخاصی که تولید محتوا انجام می دهند، به شما خواهند گفت که بزرگترین مشکلشان انتخاب مداوم موضوع برای شروع نگارش محتوا است. پیشنهاد ما این است که یک تقویم محتوا برای خود ایجاد کنید. در این تقویم موضوعات مورد نظرتان برای تولید محتوا در یک ماه آینده را یادداشت کنید و همچنین زمان انجام آنها را نیز مشخص کنید
ممکن است زمان گذاشتن برای برنامه ریزی یک ماه تولید محتوا به صورت پیشاپیش کار بیهودهای به نظر برسد، اما در واقع وقت شما هنگام شروع یک محتوای جدید را ذخیره میکند، چون لازم نیست مدت زیادی برای انتخاب موضوع وقت صرف کنید. با این حساب می توانید تولید محتوای سریع و مناسبی برای مخاطب انجام دهید.
میتوانید از برنامه نوت گوشی خود برای برنامه ریزی و تقویم محتوا استفاده کنید و هر وقت از شبانه روز که مطلب جدیدی به ذهنتان خطور کرد آنجا یادداشت کنید. اگر ایده جالبی هم در رابطه با آن دارید به صورت فایل صوتی یا متنی ذخیره کنید تا بعدا از آن استفاده کنید.
۳- برای جستجو درباره محتوایی که میخواهید تولید کنید وقت بگذارید
سعی کنید در زمانهایی که وقت آزاد دارید، راجع به موضوعهای انتخابی در برنامه یک ماهه خود مطالعه کنید. به این ترتیب هنگام شروع کار با اطلاعات کافی و دید بازتری به سراغ آن خواهید رفت. آن وقت است که خواهید دید تولید محتوای سریع به آسانی صورت میگیرد.
امکان دارد گاهی برای تولید محتوای مناسب و موردنیاز مخاطبتان منبع نوشتاری جالبی پیدا نکنید. پس میتوانید از افراد خبره در آن زمینه کمک بگیرید و یا حتی مصاحبه کنید. با یادداشت برداری و ضبط صدا اطلاعات لازم برای یک تولید محتوای سریع و مفید را به دست میآورید.
۴- زمان و مکان بازدهی خود را باید بشناسید
تولید محتوای مناسب و کاربر پسند نیاز به زمان و دقت دارد. هیچکس نمیتواند در تمام ساعات شبانه روز به طور بیوقفه کار کند. پس سعی کنید ساعت بیولوژیک بدن خود را بشناسید تا با تمرکز بیشتری به تولید محتوای سریع مشغول شوید. میتوانید صبح زود یا آخر شب یا هر زمان دیگری که به نظر خودتان بازدهی بالاتری دارید به کار بپردازید.
همانطور که ممکن است زمان خاصی برای تولید محتوای بهتر نیاز داشته باشید، به مکان مناسبی هم با توجه به شرایط روحیتان نیاز دارید تا بهرهوری خود را افزایش دهید. کار در خانه یا دفتر رسمی یا حتی کافی شاپ میتواند از گزینههای شما باشد. استفاده از موزیک یا سکوت را هم امتحان کنید تا متوجه شوید چه شرایطی برای کار کردن شما مناسبتر است و بهتر بتوانید یک تولید محتوای سریع و حرفهای انجام دهید.
۵- حتما ساده بنویسید
انتقال هدف محتوا و پیام آن هرچه به صورت سادهتر انجام بگیرد، وقت کمتری از شما خواهد گرفت. ایدههای اصلی را روشن و واضح بیان کنید و اینگونه مخاطب هم به راحتی مطلب را دریافت میکند و به وب سایت شما جذب خواهد شد. زیاده گویی بیمورد کاربر را از شما دور میکند.
تولید محتوای سریع به صورت کاربردی و مفید باید درباره یک موضوع خاص باشد، پس از این شاخه به آن شاخه نپرید. اگر ایدههای بیشتری راجع به یک مطلب دارید که به نظر خودتان به جنبههای مختلفی از موضوع اشاره دارند، میتوانید یک سری دنبالهدار از آن ایجاد کنید. این کار به شما تیترهای بیشتری هم برای تولید محتوای سریع میدهد.
۶- برای خود محدودیت زمانی ایجاد کنید
اکثر ما عادت داریم اگر برای کاری زمان زیادی داشته باشیم، به همان اندازه انجام آن را به تعویق بیندازیم. برای مثال اگر کارفرما یک هفته زمان به ما برای تولید یک محتوا بدهد، امکان اینکه زودتر از یک هفته محتوا را تحویل دهیم بسیار کم است. پس اگر کمی فشار کار زیادتر باشد، تولید محتوای سریع هم انجام میشود.
هنگام شروع کار برای خود یک محدودیت زمانی متعادل ایجاد کنید. ترجیحا هنگام تولید محتوا از عواملی که باعث حواس پرتی شما میشود دوری کنید. بعد از اینکه کار خود را انجام دادید برای تمام کارهای دیگر هم وقت کافی خواهید داشت.
نکته مهم:
خودتان را با دیگران مقایسه نکنید. قرار نیست هر فرمول و روشی که برای آنها جواب داده، برای شما نیز موثر واقع شود. قابلیتها و ویژگیهای خود را کشف کنید، در این صورت است که خواهید توانست به بهترین نتیجه برسید و تولید محتوای سریع و کاربر پسندی را ارائه دهید.
برچسب ها:
آموزش تولید محتوا و سئوآموزش تولید محتوای سایتآموزش تولید محتوای صوتیاستاد تولید محتوای جذاب شویداستخدام تولید محتوا تهراناستخدام کارشناس تولید محتوا تهراناستراتژی تولید محتوا چیست؟بهترین سایت های تولید محتواتوليد محتوا اينستاگرامتوليد محتوا در منزلتولید کننده ی محتواتولید محتوا آموزشتولید محتوا آموزشی چیستتولید محتوا ابتداییتولید محتوا از طریق موبایلتولید محتوا استارتاپتولید محتوا استوری لاینتولید محتوا اصفهانتولید محتوا الکترونیکیتولید محتوا الکترونیکی چیستتولید محتوا اموزشیتولید محتوا انیمیشنتولید محتوا اینترنتیتولید محتوا اینستاگرامتولید محتوا با camtasiaتولید محتوا با استوری لاینتولید محتوا با پاورپوینتتولید محتوا با کپتیویتتولید محتوا با موبایلتولید محتوا با نرم افزار استوری لاینتولید محتوا با نرم افزار فلشتولید محتوا برای تلگرامتولید محتوا برای شبکه های اجتماعیتولید محتوا برای کانال تلگرامتولید محتوا برای کودکانتولید محتوا برای یوتیوبتولید محتوا به انگلیسیتولید محتوا به چه معناستتولید محتوا به زبان انگلیسیتولید محتوا به زبان سادهتولید محتوا به صورت دورکاریتولید محتوا پاره وقتتولید محتوا پایه اولتولید محتوا پایه پنجمتولید محتوا پایه چهارمتولید محتوا پایه دهمتولید محتوا پایه دومتولید محتوا پایه سوم ابتداییتولید محتوا پایه ششمتولید محتوا پونیشاتولید محتوا پیش دبستانیتولید محتوا تبلیغاتیتولید محتوا تخصصیتولید محتوا جابینجاتولید محتوا جشنوارهتولید محتوا چهارم ابتداییتولید محتوا چیستتولید محتوا حسابداریتولید محتوا حوزه گردشگریتولید محتوا خلاقانهتولید محتوا در اینستاگرامتولید محتوا در تلگرامتولید محتوا در خانهتولید محتوا در خبرتولید محتوا در زمینه گردشگریتولید محتوا در سایتتولید محتوا در شبکه های اجتماعیتولید محتوا در طراحی سایتتولید محتوا در فضای مجازیتولید محتوا در قرآنتولید محتوا در گردشگریتولید محتوا در لینکدینتولید محتوا در مشهدتولید محتوا در یوتیوبتولید محتوا دیجیتالتولید محتوا دیجیکالاتولید محتوا دیوارتولید محتوا رایاتولید محتوا رسانهتولید محتوا رستورانتولید محتوا رشته کامپیوترتولید محتوا رشدتولید محتوا روانشناسیتولید محتوا ریاضیتولید محتوا ریاضی پنجمتولید محتوا ریاضی هشتمتولید محتوا ریاضی هفتمتولید محتوا زبان انگلیسیتولید محتوا زومیتتولید محتوا سئو چیستتولید محتوا سایت رشدتولید محتوا سبزتولید محتوا سفارشتولید محتوا سنجاقکتولید محتوا سوشال مدیاتولید محتوا سوم ابتداییتولید محتوا سون بک لینکتولید محتوا شامل چیستتولید محتوا شاهین کلانتریتولید محتوا شبکه اجتماعیتولید محتوا شبکه های اجتماعیتولید محتوا شرکتتولید محتوا شرکت ارادتولید محتوا ششمتولید محتوا ششم ابتداییتولید محتوا شعبانعلیتولید محتوا شغلتولید محتوا شیپورتولید محتوا صدا و سیماتولید محتوا عربیتولید محتوا عربی هشتمتولید محتوا عربی هفتمتولید محتوا علمیتولید محتوا علوم پنجمتولید محتوا علوم چهارمتولید محتوا علوم دوم ابتداییتولید محتوا علوم ششمتولید محتوا علوم نهمتولید محتوا علوم هشتمتولید محتوا فارسی اول ابتداییتولید محتوا فتوشاپتولید محتوا فرادرستولید محتوا فرهنگیتولید محتوا فروشگاهتولید محتوا فروشگاه اینترنتیتولید محتوا فریلنسرتولید محتوا فضای مجازیتولید محتوا فیلمتولید محتوا قیمتتولید محتوا کارتولید محتوا کاشانتولید محتوا کامپیوترتولید محتوا کانال تلگرامتولید محتوا کانتوناتولید محتوا کتابتولید محتوا کسب درآمدتولید محتوا کلاس اولتولید محتوا کلاس پنجمتولید محتوا کلاس دوم ابتداییتولید محتوا گرافتولید محتوا گرافیکتولید محتوا گردشگریتولید محتوا لایه بازتولید محتوا مدرسهتولید محتوا معماریتولید محتوا مقالهتولید محتوا نرم افزارتولید محتوا نگاراتولید محتوا نهمتولید محتوا نوینتولید محتوا نی نی سایتتولید محتوا هزینهتولید محتوا هشتگتولید محتوا همیار وردپرستولید محتوا هوشمندسازی مدارستولید محتوا و انیمیشنتولید محتوا و برنامه سازیتولید محتوا و برندینگتولید محتوا و کسب و کارتولید محتوا و مدیریت شبکه های اجتماعیتولید محتوا وب سایتتولید محتوا وبلاگتولید محتوا ویدیوییتولید محتوا ویکیتولید محتوا یعنی چهتولید محتوا یوتیوبتولید محتوای آموزشیتولید محتوای الکترونیک و برنامه سازیتولید محتوای الکترونیکیتولید محتوای الکترونیکی حسابداریتولید محتوای تخصصیتولید محتوای تصویریتولید محتوای تلگرامتولید محتوای جذابتولید محتوای جذاب برای اینستاگرامتولید محتوای چند رسانه ایتولید محتوای حرفه ایتولید محتوای حقوقیتولید محتوای خاصتولید محتوای خبریتولید محتوای خلاقتولید محتوای خلاقانهتولید محتوای خلاقانه در تبلیغاتتولید محتوای خوبتولید محتوای دیجیتال چیستتولید محتوای دیجیتال حرفه ایتولید محتوای دیجیتال قرآنیتولید محتوای زبان انگلیسیتولید محتوای سئو شدهتولید محتوای سایتتولید محتوای سریعتولید محتوای صحیحتولید محتوای صوتیتولید محتوای طنزتولید محتوای طنز سوریلندتولید محتوای غنیتولید محتوای فرهنگیتولید محتوای قرآنیتولید محتوای گرافیکیتولید محتوای گردشگریتولید محتوای متنیتولید محتوای مجازیتولید محتوای مذهبیتولید محتوای نابتولید محتوای نمازتولید محتوای همیشه سبزتولید محتوای ویدیوییثبت نام تولید محتواثبت نام تولید محتوا در سایت رشدثبت نام تولید محتوا رشدجدول تولید محتواجزوه تولید محتواجشنواره تولید محتوا 97جشنواره تولید محتوا تبیانجشنواره تولید محتوا سودهچگونه با تولید محتوا کسب درامد کنیمچگونه برای سایت محتوا تولید کنیمچگونه تولید محتوا درست کنیمچگونه محتوای با ارزش و پول ساز تولید کنم؟چگونه محتوایی را به صورت سریع تولید کنمحرفه تولید محتواحقوق تولید محتواخدمات تولید محتواخرید محتوادانلود کتاب تولید محتوا یازدهمدرامد از تولیددرامد تولید محتواسایت تولید محتواسایت فروش محتوای آموزشیسایت های فروش تولید محتواسایت های فروش محتواسایت های محتوا محورسفارش تولید محتواشغل تولید محتوا چیستصنعت تولید محتواضرورت تولید محتواطرح تولید محتواطریقه تولید محتواقالب تولید محتواقرارداد تولید محتواقواعد تولید محتواقوانین تولید محتواقیمت تولید محتوا اینستاگرامکار تولید محتوا در منزلکارشناس تولید محتوا به صورت دورکاریکارشناس تولید محتوا چیستکارشناس تولید محتوا گردشگریکارشناس تولید محتوا یعنی چهکسب درآمد از تولید محتواکسب درآمد از طریق تولید محتواکسب درامد با پولکلزوم تولید محتوامحتوای پول سازمحتوای پولسازنحوه تولید محتوای سریعنرم افزار تولید محتوا تمانمونه تولید محتوا استوری لاینهزینه تولید محتوایادگیری تولید محتوا
دیدگاهتان را بنویسید